21 oktober 2008

Anledningar till föregående bloggtystnad.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där! Om man ska tolka bilderna verkar du haft fullt upp! Nån slags lyftkran, nåt slags djur och nån slags dryck. ("Mmmm dryck" - för att citera allas vår Homer).

Vill du hänga lite med oss när vi kommer till Berlin? Kanske visa var man hittar ovanstående objekt? Vore kul att se dig! Jag skickade ett meddelande till dig på fejjan men har ännu inte fått nåt svar. Väntar tåligt men ändå lite otåligt.

mads sa...

Ja! Hurraaa! Jag ser fram emot att få leka med er!

Anonym sa...

Jaaa!! Kanske kan vi gå och spela flipper på vår favorit-fejkamerikanska-hamburgerbar?

Jag har skrattat så jag har legat dubbelvikt åt ditt besök hos "borno"-tanten. Skönt att du inte ska flytta dit, tycker jag. Men attans vad fina bilder du tar. Det bara skriker BERLIN i alla mina celler. Du fångar liksom den berlinska själen.

mads sa...

Åhå! Den berlinska folksjälen? Tackar tackar! Synd att jag inte kunde ta en bild på porrtanten, men jag vågade inte hala fram kameran. Då skulle hon säkert prata om foton och... nej, brrr!

Vi måste äta döner kebab! Jag har aldrig ätit döner kebab! Döner kebab åt folket!