16 november 2008

Die Mauer.

Är ni i Berlin en söndag så måste ni bege er till loppisen i Mauerpark. Finns sköna ölstop i varje hörn.

Street artist in action:

En fin mojäng:

Weddingbalkongerna med mängdrabatt:

Här bor de fattiga. De har finare hus än de rika. Det är fint:

Här är Sharks. Eller om det är Jets:

En återuppbyggd del av muren visar hur det såg ut med ingemarslandet i mitten:

På Dunkin Donuts har de en bild på en tjej som fryser om ryggslutet:

Detaljbild på tröjglipan i ryggslutet. Titta vad hon fryser, stackarn. Alldeles knottrig.

Jag tror verkligen att jag kan bli Dunkin Donuts nya ansikte utåt. Vilken grace, vilken naturlig stil, vilken blick!

Too hot to handle, too cold to hold.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Till munk stället får vi gå nästa gång jag kommer ner, vad mycket vi ska hinna med å äta som vi inte hann sist.
Düsseldorf å ryggdunk höhö

Anonym sa...

jag är på jakt efter ölstövlar i glas!! i fisförnäma stockholm med den "skandinaviska stilen" går de ju inte att få tag på någonstans. får kanske söka lyckan i härliga berlin?

mads sa...

M-L: Jajamensan! De har huuuur många sorter som helst! Den här hette "höstsol" och smakade socker och apelsinmarmelad. Smarrigt!

Emma: Jag har ännu inte sett nån ölstövel, men ska hålla ögonen öppna! Mauerpark är dock ett säkert tips. Vill du göra en "ubåt" a la Snowroller - Sällskapsresan?

Anonym sa...

Hallo liebchen! Om dunkin inte vill ha dig kanske Abba vill ha dig för kaviarreklam? Det ser ut som du äter en sandwich med röd kaviar. :) Vi ses pa torsdag!

mads sa...

Ach so! Det var DET som var på munken? Jag tyckte väl att det smakade lite böckling.

Heja torsdag!