21 januari 2009

It's a sign!

Är fortfarande lite skakis efter gårdagens pancake of DEATH! Pratade med Marcelo på fejjan och insåg att det här inte var det första tecknet. Det är ju det här med mitt tyska telefonnummer också.

Jag blev tilldelad det av herr J. Neumann i mobiltelefonbutiken, så det är inget jag själv har valt. Och det värsta är att jag har utvecklat ett tic, alltså en liten tvångstanke kring det. Jag måste säga en viss mening när jag säger numret, mitt i sifferföljden.

 - Åkej, mitt nummer är noll ett sju... sexsexsex THE NUMBER OF THE BEAST! fyra nio sex...

Ja! Jag har THE NUMBER OF THE BEAST i mitt telefonnummer! Var ska detta sluta?

2 kommentarer:

LibrarianGirl sa...

Mitt brittiska telefonnummer som jag hade i över ett år *slutade* på 666 - men jag tror inte jag är mer (d)jävlig än vanligt. Eller? Har du märkt nån skillnad?

mads sa...

Nej varken hos mig eller dig. Fast vi kanske har det onda ögat på oss?

Är det en konspiration som börjar uppdagas här? Att de ger svenska tjejer de telefonnummer som andra ratar? Hmm...