08 september 2009

Jag är besatt.

Jag trodde inte att det skulle hända. Att jag skulle bli som de andra. Att jag skulle öppna boken, börja läsa, och inte kunna sluta.

Charlaine Harris böcker är briljanta. Jag älskar storyn, karaktärerna, de ruffiga södernmiljöerna och ja, jag måste erkänna att jag till och med står ut med vampyrgrejen. Och då har jag i vanliga fall väldigt svårt för hela bleka-aristokrater-i-kråsskjortor-grejen. Tack och lov är det mer rock 'n roll i de här böckerna.

Och dessutom kan man leka med omslagen.

1 kommentar:

Tina Persson sa...

Haha. Vad kul att du också blivit besatt av Charlaine Harris böcker. Jag håller på att läsa de sju första för andra gången nu. Fast det beror ju delvis på att jag inte har några nya böcker hemma för tillfället. Får dock tre fantasyböcker senare i veckan. :)Ah just det, får då även den åttonde Harris boken...